Gravplassetaten søker en effektiv arbeidsleder til seksjon Vestre Aker, med ønsket oppstart snarest mulig.
Stillingen inngår i avdeling Gravplasser og krematorium, som har hovedansvar for å drifte, utvikle og forvalte gravplassarealer, samt legge til rette for gjennomføring av gravlegging av kister og urner.
Vi ser etter deg som er løsningsorientert og proaktiv, og som ønsker å bidra til disse ansvarsområdene. Du vil få varierte arbeidsdager både inne og ute, med praktiske og administrative oppgaver knyttet til den daglige driften av gravplassene som tilhører seksjonen.
Stillingen er stasjonert på Grefsen kirkegård, men du må påregne oppdrag innenfor seksjonens og etatens øvrige ansvarsområder.
Arbeidsoppgaver:
Ivareta organisering og daglig ledelse av driften innenfor tildelt ansvarsområde, i samråd med seksjonsleder
Sørge for daglig fordeling av arbeidsoppgaver og oppfølging av arbeidsplaner, samt ferieplanlegging og kontroll av timelister til sesongansatte
Hovedansvar for oppfølging og opplæring av ansatte, blant annet sesongarbeidere
Hovedansvar for oppfølging av maskiner, anlegg, bygninger og utstyr
Innkjøp og bestilling av varer og tjenester etter avtale med leder
Delta i alt arbeid i seksjonen, blant annet planlegging og gjennomføring av gravlegging, seremonier samt urnenedsettelser, oppfølging av stell med mer
Andre aktuelle oppgaver på gravplassen
Kvalifikasjoner:
Generell studiekompetanse. Lang relevant erfaring kan kompensere for formell utdanning
Dokumentert lederopplæring og ledererfaring
Relevant erfaring, gjerne fra gravplassdrift eller lignende
God formuleringsevne på norsk, skriftlig og muntlig, samt god formuleringsevne på muntlig engelsk
Gode IKT-brukerferdigheter
Gyldig førerkort klasse B
Det er ønskelig med førerkort klasse BE/T og klasse BE
Personlige egenskaper:
Løsningsorientert
Selvgående og god til å motiverer andre
Strukturert, pålitelig og nøyaktig
Stor arbeidskapasitet og god gjennomføringsevne
Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
Psykisk og fysisk skikket
Vi tilbyr:
Godt og inkluderende arbeidsmiljø
Muligheter for faglig utvikling
Stilling som arbeidsleder lønnes etter tariff i Oslo kommune og i henhold til Gravplassetatens lønnspolitikk: ltr. 35 - 47, avhengig av dokumentert arbeidserfaring og kompetanse. Relevante vitnemål og attester skal vedlegges søknaden elektronisk.
Pensjons- og forsikringsordninger i Oslo pensjonsforsikring
Dekning av treningsavgift inntil kr. 6 000 per år
Arbeidsgiver: Oslo kommune Stillingstittel: Arbeidsleder, heltid Ansettelsesform: Fast Stillingsprosent: 100
Gravplassetaten skal ivareta Oslos behov for å håndtere våre døde på en verdig måte og skape attraktive, grønne gravplasser for oss levende. Etaten har mange spennende og utfordrende oppgaver. Vi skal både ivareta eksisterende og utvikle nye gravplasser, tilrettelegge for variert bruk samt legge grunnlaget for nye gravferdsformer.
Gravplassetaten har 122 fast ansatte, men i sommersesongen er 100 medarbeidere i full aktivitet ute på gravplassene. Etaten er preget av mangfold, og vi ønsker å gjenspeile byens befolkning. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, kjønnsidentitet, seksuell orientering, religion eller etnisk bakgrunn. Oslo kommune legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det.
Vi gjør oppmerksom på at søkere kan føres opp på offentlig søkerliste selv om søkeren har bedt om anonymitet, men dette vil du i så tilfelle få varsel om.